1. |
re: budai also rakpart (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Opel, ami sosem kop el. Vagy megis? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: szervizkonyv (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
5. |
uj auto komplett atfestese (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
lada@yahoogroups.com, audi-hu@yahoogroups.com (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: re: ez van (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
8. |
RE ketszinu skoda (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
9. |
Peugeot megallo (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
escort kattogas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Fabia - esetleges tipushibak? (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
12. |
Inditasgatlo (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
13. |
Fabia es ABS (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Opel, ami sosem kop el. Vagy megis? (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: budai also rakpart (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Raadasul mindig van egy-ketto, aki nem veszi fel a sor
> ritmusat...
Azokra gondolsz, akik 20-50-100 meter puffer tavolsagot
tartanak es pusztan gazelvetellel es gazadassal tudnak
vegigmenni a rakparton ?
Pedig mennyivel jobb felzarkozni es megallni, elindulni,
megallni elindulni. Ahogy a sor ritmusa diktalja. Nem hagyni
berozsdalni a feket, kuplungot, sebvaltot...
Persze van aki egy ilyen hezaghagyo megatalkodott mogott is
tart ugyanakkora terkozt. Ez viszont csacskasag.
--
Meszaros Geza
|
+ - | re: Opel, ami sosem kop el. Vagy megis? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kötelező szervízre is csak abba a szervízbe viszem, ahol ott állhatok a
kocsi mellett!!!!
Ezek nem szerelők, csak cserélgetik az alkatrészt, hátha megjavul.
Az Opel Ecotec szériája úgy szar ahogy van, nekem Vectra volt 2,0 Eco
motoros, 165e-nél volt komplett motorgenerál :(
Az állandó elektronika gondokat nem is említem.
-Most Toyota van.
Tamás
|
+ - | re: re: szervizkonyv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> A "maszek" is vezetheti a szervizkonyvet. ( persze csak
>> akkor, ha hivatalosan is autojavito az a "maszek")
> Es a muhelye minositett markaszerviz. --
>Meszaros Geza
--------
Ez csak a garanciaidon belul igaz, utana nem kotelezo a
markaszerviz!! (Rovidesen ez a kotelezettseg is megszunik.)
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Re: Uj auto vasarlasa, csak szakertovel! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az említett kereskedő tagad, és támad. Az a baj, hogy egy ilyen dolog csak
akkor derül ki, ha az autó sérül, de így belekötnek, hogy sérült, és nyílván l
egalább is szerintük a tulaj csinálta a dolgot. A FORD Magyarországhoz fordultu
nk remélem lesz fejlemény.
Azóta persze már sok segítséget kaptam, amit köszönök, ha lesz megoldás, akkor
írok.
Úgy néz ki, hogy az autó sérült volt, és különböző bontott elemekből
javították, majd fújták az autót. A kereskedő arra hivatkozik, hogy nem le
hetett látni az autón a sérülés nyomait, ami hazugság, mert mindenki tudja, hog
y ha valaki autóval foglalkozik, akkor ugyan úgy, ahogy a szerelő, fényez&
#337; azonnal kiszúrta, így ŐK is tudtak róla.
Egy javaslat: Ha valaki autót vett mostanában, ill. ismerőse vett az említ
ett helyről, érdemes megnézetni, mert egy állítólag 10 autóból 2 biztosan
sérült volt, és elhallgatják. Amíg sérülésmentes addig vissza lehet menni a ker
eskedőhöz, mert akkor még lehet megoldás. Érdemes foglalkozni vele, ha más
ért nem, legalább komolyan veszik ezek után az eladást, remélhetőleg.
Még egy gondolat:
Nem értem azt a kereskedőt, aki ilyet tesz és utána nem akarja elhallgatni
a dolgot, mert várhatóan az illető nem megy vissza hozzájuk új autót venn
i, ill. ezeknek ismerősei sem.
No de mindegy, remélem nem kell azt mondanom a végén, hogy ez MO és itt bármit
lehet.
Üdv,
Clajos
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: janus.ahrt.hu)
|
+ - | uj auto komplett atfestese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit,
en is emlekszem a cikkre, az Auto Piacban volt vagy 2 eve.
Vegul a megfejtes az lett, hogy a gyar hibazott, az Auto Piacnak
kuldott hivatalos leveluk szerint a gyari festogep szoftvere egy
aramkimaradas miatt megserult, igy kerultek piros festek az uj festes
ala/koze. Persze suru bocsanatkeres, meg "kartalanitas" - nyilvan a tobb honapo
s
hercehurca utan.
scsllat
|
+ - | lada@yahoogroups.com, audi-hu@yahoogroups.com (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit,
surgosen szuksegem lenne kardantengely/kardankereszt
cserelo/felujito muhely elerhetosegere. Ha valaki tud ilyet, kerem
maganban, vagy akar telefonon jelezze. Elore is nagyon koszonom.
scsllat
*** IVICZ Laszlo
(20) 977 1097
|
+ - | Re: re: ez van (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hejho!
Nem olyan egyszeru innen irni, ket napig nem volt kapcsolat, pedig csak az irom
anyomba olvasva lattam hogy ket karakter elmaradasa megvaltoztatta kisse a szov
eget. Helyesen tehat az "egyezervalahany" kobcentibol egy n betu hozzaadasaval
"negyezervalahany" kobcenti lesz, ami azert nem piskota egy auto eseteben ha ma
r tuningolunk es mindezt egy szovegszerkesztovel megtehetjuk :) Egyebkent en ne
m tudok irni, meg mar ejfel kornyeke is volt, azert lett olyan amilyen, de megf
ogadtam hogy legkozelebb hozom Nasfay mestert aki tenyleg ert a ilyesmihez!
Kulonben meg a lenyeg kimaradt: a konyoklobe epitett hutoszekreny, ami hut vagy
fagyaszt :))))
De a kerdesedre valaszolva, hogy mit is csinalok itt: rohadtul hianyolom az XM-
et!!!!!! (Emellett egy kinai szeizmikus csoportnal vagyok ugyeletes szemetlada,
akinek az a feladata hogy ellenorizze, a csoport a szerzodesben foglaltak szer
int vegzi a munkajat.
Megprobalok nehany kepet folrakni a weblapra, sajna szoveg nem lesz mert "Brian
elete" mar porog a meghajtoban es lefekves elott az kotelezo darab, ugye :)
Szoval ha minden jol megy, akkor lesz egy 'Paki' link a kepekre a
http://condrix.freeweb.hu
cimen.
Udv
joe
XM 2.1TD
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pxy1.dsl.net.pk)
|
+ - | RE ketszinu skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ha valami nagyon fura szin/felszereltseg kombinacio volt
A piros valóban elég fura szin... :p
>Esetleg az, hogy korbe serult, es ha mar fenyezni kell, akkor mindegy a
>szin - viszont a metalfenyt 70.000 Ft-tal dragabban lehet eladni????
Méjbí. Bár maga a festés is többe kerül, viszont nagyobb a kockázat
hogy észreveszik mintha pirosra pirossal fest...
>Elemet is kellett cserelni es bontobol, mas szinu elembol
>oldottak meg... Ez nagyon durva dolog, de ma mindent el
>tudok kepzelni.
A pénz minden elött :(
Egyre több helyen ez van. (nem csak az autóiparban)
Én ezt "vedd meg aztán hagyjál békén" üzletpolitikának hivom.
üdv!
Cooper
|
+ - | Peugeot megallo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Fonokommel esett meg nemreg, hogy a nehany honapos Peugeot-307-es
muszerei, vilagitas, gyujtas stb par masodpercre lekapcsolt legalabb
140-nel. Ha az alapdolgokat mint pl nem megfelelo erintkezes az
aksisaru csatlakozasnal kizarjuk,
szerintetek mi lehetett a jelenseg?
Ez azert is furcsa, mert kb 1 evvel ezelott egy baratom panaszkodott,
hogy rendszeresen megallt az autoja.
206-os Peugeot-ja volt, es nehany, max 20 perc mulva siman gyujtasra
ujraindult. Tehat a jelenseg nem egyedi.
Tippek, esetleg tapasztalatok?
Elore is koszi,
Richie
|
+ - | escort kattogas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy 93-as 1.6 16V Ford escortom. Egy jo ideje kuplung ki-be nyomasakor 1-2
ben vagy hirtelen gazelvetkor véletlenszeruen nagyokat kattog. Elvittem a szere
lomhoz, aki azt mondta, hogy kuplungbol jon a kattogas, de ne foglalkozzak vele
, amíg nagyobb baj nincs. Mi lehet a hiba? Mennyire komoly? Markaszervizbe nem
igazan akarom vinni. Mit tanácsoltok?
Udv, HoGe
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gate.westel900.hu)
|
+ - | Fabia - esetleges tipushibak? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A batyam szamit egy tovalo:ko:do:nco:t vasarolni. Hasznalt Fabiara faj a
foga, ugy 2 millio ertekben, szeretne bele legkondit, legzsakokat, abs-t
meg inditasgatlot. Nem kell tul nagy motor, nem szaguldani akar (de azert
az 1.0l-est se ajanljatok:).
A potlolagos kerdesen tul (marmint hogy ennyi penz kb milyen allapotu
autora eleg ha betartjuk a felszereles-listat) az erdekelne hogy a
fabianak milyen tipusbetegsegei vannak, mire erdemes jobban odafigyelni
vasarlaskor?
--
Udv, Sandor
|
+ - | Inditasgatlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Masik amator kerdes, ha mar inditasgatlot emlitettem.
Adott egy ma mar klasszikus inditasgatlo: transzponder a kulcsban, kuldi a
kodot a doboznak, doboz ellenorzni, challenge-t kuld vissza, es a valasz
ha jo engedelyezi az inditast, ha nem nem. Kommunikacio titkositott (de
azt nem tudom mennyire).
Na, egy ilyen herkentyuvel szerelt autot mennyire konnyen lop egy egy
jobbacska tolvaj? Ha konnyen, erdemes-e valamilyen tovabbi vedelmet
beszerelni (mechanikus kormany- vagy valtozar), vagy pedig az aki az
inditasgatlot kiiktatja ugyanolyan konnyen fogja ezeket is eltavolitani?
(Az amatort meg az inditasgatlo is kijatsza.)
--
Kosz, Sandor
|
+ - | Fabia es ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Na meg egy Fabias kerdes. Nezegetem a skoda.hu-t (buvesz legyen a talpan
aki ebbol megtudja hogy egy valtozat milyen felszerelessel jon, mi a
szeria [mennyiert] es mi mennyiert rendelheto opciokent ).
Es azt latom hogy peldaul ABS szerintuk egyszeruen nem rendelheto egyetlen
1.4 literes 100 loeros motor melle sem, egyetlen valtozatnal sem. Mig az
1.2-es kismotor melle peldaul igen.
Ezt most ertsem ugy hogy nem tudtak a 100 loeros motorhoz igazitani az
abs-t? De akkor miert van hogy Elegance kivitelben jar abs a standard
1.4-es motor melle, mig Comfort kivitelben opcionalisan sem rendelheto?
Nem a Comfort kivitel miatt, hiszen mas motor melle lerheto abs Comfort
szinten is.
Nagyon nem ertem en ezt a felszereltseg-dolgot skoda magyarorszageknal...
--
A+, Sandor
|
+ - | Re: Opel, ami sosem kop el. Vagy megis? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A "kotelezo szervizeknel", alkalmankent 70-80 ezret legomboltak,
> meg a karpittisztito spray-t is felszamoltak. A legutolso alkalommal
> egy antenna potlasaert, 1200Ft munkadijat felszamoltak.
> 105 ezer km: Elkopott az 5. sebeseg a sebessegvaltoban.
> 108 ezer km: Elszakadt a vezermuszij, amit allitolag 60 ezernel
> allitolag kicsereltek. Hegerfejfelujitas...
> 195 ezer km: A harmadik henger egyik kipufogoszelepebol letort
> egy darab. Minden atmenet nelkul.
>
> Ma, mikor a szervizben a csaj irta a munkalapot, rakerdezett, nem
> akarjuk-e lecserelni a kocsit. Mondom, lassan igen. De az mar biztos
> nem Opel lesz.
> Ezek utan, merjem-e valakinek ajanlani ezt az autotipust, es ezt a
> bizonyos szervizt?
Hali!
Az 5 sebesseghez nem tudok hozzaszolni (bar lehet, hogy erdemes lett volna
hozzaerto sebessegvalto szakemberrel megnezetni), de az utobbi ketto dolog
(pontosabban a szijszakadas) a korai Ecotec motorok betegsege volt. A
szeleptorest lehet, hogy be lehet tudni a masodik dolognak. Azota ezt
megszuntettek, a kesobbi (talan 97 utaniakkal?) nincs ilyen baj. De amugy a
szervizrol irtakbol azt is el tudom kepzelni, hogy nem csereltek a szijat,
vagy szijat igen, de terelo/feszito gorgot nem (csak felszamoltak).
Amugy en vennek ujra Opelt (eddig harom volt, komolyabb bajok nelkul), de
most megis oroszlanos auto lesz belole, mert az ar/teljesitmeny aranyt
jobbanak tartom, az Opel egyszeruen tul draga lett, ha kulturalt
felszerelest akarsz (leven az 1.2 16V/manualis klima/egylegzsak nem
erdekel).
A szervizt viszont nem biztos, hogy ajanlanam....
Szabolcs
|
|