1. |
Subaru (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
re: citrom szerelo (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
3. |
elado szama'r (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
4. |
re: citrom szerelo (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
5. |
re: citrom szerelo (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
6. |
Torott trabi + Logan (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
7. |
Idézés szabálysértési ügyben (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Subaru (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
2002-es Subaru Impreza WRX STi-hez keresek komplett motorelektronika
kabelezesi rajzot, mert ujra kell kabelezni az egeszet egy kisebb tuzecske
miatt. A motorkod: EJ20.
Nem nekem kell a rajz, szoval aki tud valamit, annak majd megadom az
elerhetoseget!
Koszonom elore is,
RZoltan
|
+ - | re: citrom szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ezek utan a ket unnep kozott ugy elment mindene, hogy se fek, se kormany
>nem volt az elbeszeles szerint. (Ilyet XM-re mar mastol is hallottam, de ez
>lehetseges egyaltalan?)
Persze hogy lehetseges, hiszen ahogy az Iras is mondja: "Az idiotak anyja
mindig terhes", vagyis ha van olyan marha valaki hogy hagyja elveszni a
_teljes_ hidraulika nyomast akkor bizony se fek, se kormany, se
felfuggesztes ... Egy karbantartott (en ezalatt evente egyszeri _Citroen_
szerelovel torteno atnezetest ertek) XM-mel vagy barmilyen mas hidros
Citroennel ilyesmi nem fordulhat elo.
De visszaterve a problemara: eloszor is, ha a rendszer nyomasvesztest
erzekel, vagyis az uzemi 140-170 bar-rol 100 bar ala esik a nyomas, ket
dolog tortenik. A biztonsagi szelep lezarja a felfuggesztes taplalasat es
innentol kezdve csak az elso fek es a kormanyszervo kapja a hidraulika
szivattyu felol a fo nyomastarolobol a folyadekot. Ugyanebben a pillanatban
folgyullad a muszerfalon egy naaaaagy STOP feliratu piros ikon, a szamitogep
futtyent es szinten kiirja a problemat. Ilyenkor boven van ido akar 180-rol
is megallni, mivel a fo nyomastarolo egy amolyan hidraulikus akkumulatorkent
muxik.
(Mivel a hatso fekek a hatso felfuggesztestol veszik el a nyomast, (a
felfuggesztes taplalasa a nyomaseses miat lezart mar ugye, ezert ott nem
lehet tovabbi nyomasvesztes) igy egeszen addig mukodokepesek maradnak amig
az auto segge mar majdnem a foldet eri, vagyis leul a gumibakokra. Meg
megjegyzem, hogy a rendszer figyeli a hidraulika tartaly szintjet is, es mar
akkor riadot fuj ha ott esik a szint.)
Na most ha valaki ezekkel a jelzesekkel nem torodik, akkor annak javaslom
hogy vegyen inkabb egy hm, autot :))))
Most jon a valasz a keresedre :)) Szoval, elugrasz ide:
http://psa.sysconfig.hu/
Aztan a szerelok listajabol kivalasztod a lakohelyhez legkozelebb levot. Az
itt felsorolt szerelok mind tagi ajanlas alapjan kerultek fel, tehat
megbizhatonak tekinthetok, ha esetleg mas lenne a tapasztalat, ird meg.
Jelenleg a listan van 44 BX tulajdonos, 42 Xantia tulajdonos, 30 (boldog :))
XM tulajdonos, 29 CX tulajdonos, 11 Kacsa tulajdonos, plusz nehany ZX, C3,
Xsara, AX, GSA, C5, Visa, DS, AMI, C2, HY, Mehari, Saxo, Traction Avant,
Peugeot 106, 205, 206, 306, 307, 405.
Ha esetleg valaki raer es erdekli a hidropneumatikus felfuggesztes elve,
olvas is angolul akkor nezze meg ezt az oldalt:
http://www.actwin.com/toaph/citroen/work/work.html
Sokminden erdekeset is lehet talalni :)))
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | elado szama'r (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
kedves mindannyian,
ismerosom autoja eladosorba kerult, kerte terjesszem a
hirt, hatha erdekel valakit.
lada samara 1300ccm, 5 ajtos
12 eves, 125.000 km-t futott
gondosan szervizelt, apolt, toresmentes
van hozza 4 teligumi, vonohorog, tetocsomagtarto,
radio
tavaly (2004) komplett fekbetetcsere volt
ha jol emlekszem 1 vagy 2 eve ujra lett fenyezve
iranyar: 430.000 pengo
tobbet nem tudok az autorol, en magam meg nem ultem
benne, de ranezesre nagyon szep darabnak tunik,
rozsdat nem lattam rajta. az auto tulajdonosa holgy,
akibol nem nezem ki, hogy szethajtotta volna az autot.
egy apro hibarol tudok, a radio bekotesenel van valami
kontakthiba, ezert nem szol tokeletesen.
ha minden igaz, hamarosan felkerul a hasznaltauto.hu
-ra is, ahol fenykepek is lesznek. teljes
eletnagysagban tatabanyan lathato.
ha valakit erdekel, irjon, megadom a telefonszamot
(esetleg Martina? tudom, hogy tobb, mint a tervezett
raforditas, de szerintem megerne…)
|
+ - | re: citrom szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Mint Citrós tudom neked ajánlani, nézz el az Index PSA fórumára, vagy a
http://psa.sysconfig.hu oldalra. Ott a szerelők listájából tudsz
választani.Ezek kipróbált, ajánlott kapcsolatok.
Tóni
|
+ - | re: citrom szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
---idezet---
Ezek utan a ket unnep kozott ugy elment mindene, hogy se fek, se kormany
nem volt az elbeszeles szerint. (Ilyet XM-re mar mastol is hallottam, de ez
lehetseges egyaltalan?)
---idezet---
Igen, ez lehetseges, ha nem is pontosan "se fek se kormany". Ha a fonyomocso
eldurran, akkor uzemi fek valoban nulla, de a kormany mukodik, csak allati
kemeny. Tehat uzemszeruen borzaszto nehez hasznalni. Hadd tegyem gyorsan
hozza, hogy a kezifek pedallal - mert pedallal mukodik, mint a nagy amerikai
kocsikban - megallithato az auto.
Egyebkent meg azt is szeretnem hozzatenni, hogy az ilyen esetek tulnyomo
tobbsege a minimalis szakszeru karbantartast is nelkulozo Citroenekre
jellemzoek. Latatlanban le merem fogadni, hogy soha nem csereltek le a
hidraulikaolajat, de meg csak meg sem vizsgaltattak, hogy megfelelo-e. A
beoldodott viz aztan csodakat tud tenni. Es persze egyszerubb az autot
fikazni, mint elismerni, hogy trehany volt akinek karban kellett volna
tartania. (Itt a szerelo eppolyan vetkes, mert minek vallaja be, ha nem ert
hozza!)
Magan e-mail ment a kapcsolattal egy megbizhato szakihoz arrafele, mielott
az a vad erne, hogy csak pampogok, de segiteni nem tudok. Bar szerintem Joe
mar megelozott ;-)
--
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.300 / Virus Database: 265.6.9 - Release Date: 2005.01.06.
|
+ - | Torott trabi + Logan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Logikus 5let ujraepittetni a gepsarkanyt, csak vannak felelmeim is.
Gondolkodtunk mar tobbszor a Trabi lecserelesen, de amikor probaltam
eladni, akkor nem volt ra kereslet. Most tuti el lehet adni, mert a
biztosito bontojanak at kell vennie. Ha megcsinaltatom es utana ismet
ugy allunk, hogy a csereje szobajon, akkor megint nem fogom tudni
eladni, vagy csak meg nagyobb veszteseggel.
Elozetes kalkulaciok alapjan a javitas 85eFt lenne: alkatresz (20e)
munkadij (30e) es a fenyezes (35e).
Logan. Mikorra varhato a Logan kombi? Elgondolkodtunk rajta, hogy a
parom es a gyerekek a Megane helyett kapnak egy Logan kombit es en meg
megkapom a Meganet. A Megane neha mar kicsi a 2 gyerekkel es a
csomagokkal. Ekkor aTrabira mar nincs szukseg, bar "enyhe" luxusnak
erzem 1 fo munkaba jarasara a Meganet. :) (napi 19km)
Ettol fuggetlenul, ha valaki tud 20eFt-ert Trabit az szoljon, mert ha
megis ujraepites lesz, akkor az sokat segithet.
Udv mindenkinek:
Chris
|
+ - | Idézés szabálysértési ügyben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Alábbi ugyben kernem a segitsegeteket.
Ma kaptam egy idézést az itteni rendorsegtol, és beidéztek szabalysertesi ugybe
n.
Kb 2 hónappal ezelott Kaposvar kozeleben, lakott teruleten kivul megallitottak
a rendorok, mert szerintuk zarovonalon eloztem meg egy furgont.
En nem ismertem el ezt, mert az elozni tilos vege tabla utan (kozvetlenul) ment
em ki elozni, szoval szabalyos volt.
Ok kb 300 meterre alltak az esettol, az egyik epp valakit igazoltatott. 2-en vo
ltak.
Azt mondtak feljelentenek, en mondtam akkor sem ismerem el.
A poen az, hogy ahonnan alltak nem is lathattak, mert van egy kis domb.
Szoval kerdesem, mire szamithatok?
Legjobb ill. legrosszabb esetben.
Kozuletek volt mar valaki ilyen beidezesen?
Hogy zajlik ez le egyaltalan?
Nagyon megkoszonnem, ha valaki valszolna.
Thnx.
K.G.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 193.177-183-adsl-pool.axelero.hu)
|
|